ІНФОРМАЦІЙНА та ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА адміністративної послуги "Видача витягу про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб"
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням начальника
Новоолександрівської сільської
військової адміністрації
від 18.12.2023 № 319
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
Витяг про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Новоолександрівської сільської ради
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
73443, вул.Першого Травня, 96, с. Новоолександрівка, Бериславський р-н, Херсонська обл.. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 12.45 п’ятниця з 08.00 до 15.45. Вихідний – субота, неділя. |
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
тел. 0678928135 novooleks_sr@ukr.net (адреса електронної пошти) https://novoolexandrivska-gromada.gov.ua/ (вебсайт) |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Кодекси, Закони України |
Кодекс України про адміністративні правопорушення;
Закони України
«Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»;
«Про місцеве самоврядування в Україні»;
«Про адміністративні послуги»;
«Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»;
«Про військовий обов’язок і військову службу»;
«Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»;
«Про електронні довірчі послуги»;
«Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»;
«Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення особи, яка декларує/реєструє місце проживання (перебування), або її законного представника, власника (співвласників) житла, законного представника особи або власника (співвласника) житла, уповноваженої особи житла, іпотекодержателя або довірчого власника |
8 |
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
Для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування органу реєстрації пред’являється паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні. У разі звернення законним представником, додатково подається документ, що посвідчує його особу та підтверджує повноваження. За зверненням щодо отримання витягу власником житла, додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло |
9 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративних послуг |
Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації або ЦНАП.
|
10 |
Платність (безоплатність) адміністративної послуги |
Адміністративний збір не справляється |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
|
12 |
Перелік підстав для відмови в надання адміністративної послуги |
Орган реєстрації відмовляє у видачі витягу з Реєстру територіальної громади у разі, коли: особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості; у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні дані або подані документи є недійсними, або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився; особа не є власником житлового приміщення; звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача витягу про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто заявнику, або через уповноважену особу при пред’явленні довіреності; Поштою. |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням начальника
Новоолександрівської сільської
військової адміністрації
від 18.12.2023 № 319
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги
Видача витягу про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Новоолександрівської сільської ради
№ п/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна особа |
Термін виконання (днів) |
|
1. |
Перевірка належності документів особі, яка звернулася для отримання витягу з Реєстру територіальної громади (паспортний документ особи, довідка про звернення за захистом в Україні, документ, що підтверджує право власності на житло), та їх дійсності |
Адміністратор ЦНАП |
В день звернення |
|
2. |
Формування витягу на запит органу реєстрації засобами відомчої інфор-маційної системи Державної міграційної служби (надалі – ДМС) та підтвердження печаткою адміністратора ЦНАП |
Адміністратор ЦНАП |
В день звернення |
|
3. |
Реєстрація заяви щодо видачі витягу з реєстру територіальної громади в інформаційній системі «Галерея послуг» |
Адміністратор ЦНАП |
В день звернення |
|
4. |
Видача витягу про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб |
Адміністратор ЦНАП |
В день звернення |
|