ІНФОРМАЦІЙНА та ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА адміністративної послуги "Видача витягу про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб"

Дата: 29.12.2023 14:53
Кількість переглядів: 219

                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                   Розпорядженням начальника

                                                                   Новоолександрівської сільської

                                                                   військової адміністрації

                                                                   від 18.12.2023 № 319

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

 

Витяг про  зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Новоолександрівської сільської ради

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

73443, вул.Першого Травня, 96, с. Новоолександрівка, Бериславський р-н, Херсонська обл..

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок,  вівторок, середа, четвер з 08.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 12.45 п’ятниця з 08.00 до 15.45.

Вихідний – субота, неділя.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

тел. 0678928135

novooleks_sr@ukr.net (адреса електронної пошти)

https://novoolexandrivska-gromada.gov.ua/ (вебсайт)

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Кодекси, Закони України

Конституція України;

 

 Кодекс України про адміністративні правопорушення;

 

Сімейний кодекс України;

 

Закони України

 

«Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»;

 

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

 

 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»; 

 

«Про адміністративні послуги»;

 

«Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»;

 

«Про військовий обов’язок і військову службу»;

 

«Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»;

 

«Про електронні комунікації»;

 

«Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»;

 

«Про електронні довірчі послуги»;

 

«Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;

 

«Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»;

 

 «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанови Кабінету Міністрів України від 07  лютого 2022 року №265 «Деякі питання декларування та реєстрації місця проживання (перебування) та ведення реєстрів територіальних громад»;  

18 серпня 2021 року №911 «Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій»;

 04 грудня 2019 року №1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»; 

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами)

6

Акти центральних органів виконавчої влади

 

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

 Звернення особи, яка декларує/реєструє місце проживання (перебування), або її законного представника, власника (співвласників) житла, законного представника особи або власника (співвласника) житла, уповноваженої особи житла, іпотекодержателя або довірчого власника 

8

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

 Для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування органу реєстрації пред’являється паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні. У разі звернення законним представником, додатково подається документ, що посвідчує його особу та підтверджує повноваження.  За зверненням щодо отримання витягу власником житла, додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло

9

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративних послуг

  Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації або ЦНАП.

 

10

Платність (безоплатність) адміністративної послуги

 Адміністративний збір не справляється

11

Строк надання адміністративної послуги

У день звернення особи або її представника

12

Перелік підстав для відмови в надання адміністративної послуги

Орган реєстрації відмовляє у видачі витягу з Реєстру територіальної громади у разі, коли:

   особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості;

   у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні дані або подані документи є недійсними, або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився;

 особа не є власником житлового приміщення;

   звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів

13

Результат надання адміністративної послуги

Видача витягу про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

14

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто заявнику, або через уповноважену особу при пред’явленні довіреності;

Поштою.

 

                                                                                   

                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                   Розпорядженням начальника

                                                                   Новоолександрівської сільської

                                                                   військової адміністрації

                                                                   від 18.12.2023 № 319

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

 

Видача витягу про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

 Новоолександрівської сільської ради

 

п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна  особа

Термін виконання

(днів)

 

1.

Перевірка належності документів особі, яка звернулася для отримання витягу з Реєстру територіальної громади (паспортний документ особи, довідка про звернення за захистом в Україні, документ, що підтверджує право власності на житло), та їх дійсності

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

 

2.

Формування витягу  на запит органу реєстрації засобами відомчої інфор-маційної системи Державної міграційної служби (надалі – ДМС) та підтвердження печаткою адміністратора ЦНАП

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

 

3.

Реєстрація заяви щодо видачі витягу з реєстру територіальної громади в інформаційній системі «Галерея послуг»

Адміністратор

ЦНАП

В день  звернення

 

4.

Видача  витягу про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

 

 

                                                                                       

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь