ІНФОРМАЦІЙНА та ТЕХНОЛОГІЧА КАРТКА адміністративної послуги "Видача витягу з реєстру територіальної громади"

Дата: 29.12.2023 14:44
Кількість переглядів: 73

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                   Розпорядженням начальника

                                                                   Новоолександрівської сільської

                                                                   військової адміністрації

                                                                   від 18.12.2023 № 319

 

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА  

адміністративної послуги

 

Видача витягу з реєстру територіальної громади

 

 відділ «Центр надання адміністративних послуг» Новоолександрівської сільської ради

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

73443, вул.Першого Травня, 96, с. Новоолександрівка, Бериславський р-н, Херсонська обл..

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок,  вівторок, середа, четвер з 08.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 12.45 п’ятниця з 08.00 до 15.45.

Вихідний – субота, неділя.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

тел. 0678928135

novooleks_sr@ukr.net (адреса електронної пошти)

https://novoolexandrivska-gromada.gov.ua/ (вебсайт)

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Кодекси, Закони України

КонституціяУкраїни;

 

Кодекс України про адміністративні правопорушення;

 

Сімейний кодекс України

 

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

 

«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»; 

 

«Про адміністративні послуги»;

 

«Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»;

 

«Про військовий обов’язок і військову службу»;

 

«Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»;

 

«Про електронні комунікації»;

 

«Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»;

 

«Про електронні довірчі послуги»;

 

«Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;

 

«Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»;

 

«Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанови Кабінету Міністрів України від 07  лютого 2022 року №265 «Деякі питання декларування та реєстрації місця проживання (перебування) та ведення реєстрів територіальних громад»;  

 

18 серпня 2021 року №911 «Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій»;

 

04 грудня 2019 року №1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»; 

 

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами)

6

Акти центральних органів виконавчої влади

 

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

 Особисте звернення фізичної особи або уповноваженої нею особи

8

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

Для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування органу реєстрації пред’являється паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні. У разі звернення законним представником, додатково подається документ, що посвідчує його особу та підтверджує повноваження. У разі звернення за отриманням витягу власником житла, додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло

9

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративних послуг

Особисто, або через законного представника.

Суб’єкт звернення може звернутися за отриманням витягу через Портал ДІЯ після проходження ним електронної ідентифікації та автентифікації

10

Платність (безоплатність) адміністративної послуги

Адміністративний збір не справляється

11

Строк надання адміністративної послуги

У день звернення особи або її представника

12

Перелік підстав для відмови в надання адміністративної послуги

  • Особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості;
  • подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація;
  • Для реєстрації звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.

 

13

Результат надання адміністративної послуги

Видача витягу з реєстру територіальної громади

14

Способи отримання відповіді (результату)

 Особисто, або через законного представника

 Поштою

 

                                                      

                                                                                   

                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                   Розпорядженням начальника

                                                                   Новоолександрівської сільської

                                                                   військової адміністрації

                                                                   від 18.12.2023 № 319

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА  

адміністративної послуги

 

Видача витягу з реєстру територіальної громади

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Новоолександрівської сільської ради

 

п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна  особа

Термін виконання

(днів)

1.

Перевірка належності документів особі, яка звернулася для отримання витягу з Реєстру територіальної громади (паспортний документ особи, довідка про звернення за захистом в Україні.

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

2.

Формування витягу  на запит органу реєстрації засобами відомчої інфор-маційної системи Державної міграційної служби (надалі – ДМС) та підтвердження електронною кваліфікованою печаткою ДМС, що відображається у витягу під час його формування та відтворюється в паперовій формі (у випадку особистого відвідування органу реєстрації) 

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

3.

Реєстрація заяви щодо видачі витягу з реєстру територіальної громади в інформаційній системі «Галерея послуг»

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

4.

Видача витягу з Реєстру територіальної громади 

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь